Sunday, February 17, 2013

Седмичен Хороскоп Стрелец 18 - 24 февруари 2013

Седмичен Хороскоп Стрелец 18 - 24 февруари 2013


Неприятна новина свързана със събитие в живота на приятели, съседи, бивши или настоящи колеги и др.
Раздяла с приятел, за което ще ви съобщи по телефона или чрез емайл. Прочети целият хороскоп тук:  Хороскопите на Astro Velida










Незнам дали моята история ще е успешна, но искам да споделя с вас събитията, които ми се случиха благодарение на вас и на вашата агенция. Когато се регистрирах имаше голямо посещение на профила ми. Бях изумена, въпреки, че имаше посетители на възрастта на дядо ми, което ми беше хем неприятно, хем смешно. Но си казах, хайде хора всякакви. Писах на мнозина от тези, които ми изпратиха интерес, картичка или лично писмо. Някои от тях веднага усетих, че пишат някакви стандартни писма, като че ли ги изполват за няколко жени :) Нали не е невъзможно? Други бързаха да ми искат телефона, но аз съм си малко мнителна и реших, че е рано за това. Както и да е. Един ден в пощата ми имаше картичка "New member..." Отворих я и отидох да видя профила на този клиент. За съжаление нямаше снимка, а и профила беше доста "постен" но ми направи впечатление, че е роден на същата рожденна дата, като баба ми, която се беше споминала само месец преди това. Е, разбира се той беше по-близо до моите години отколкото до нейните (лека ти пръст, бабче много ми липсваш) и най-вероятно по тази причина му изпратих кратко писъмце, че бих искала да бъдем приятели. Майк (това е името на моята любов) ми отговори почти веднага, че не е платен клиент на Велида, но скоро ще бъде и ми изпрати една красива картичка с рози. Бях много впечатлена когато на други ден получих писмо от него, в което ми казваше, че само преди месец е бил в България и много му харесала нашата природа и храна. Оказа, се че е бил в селото на моята баба покойница, където има тракийски могили, които е посетил като от програма на тур агенцията, чиито услуги е ползвал. Искаше ми емайл, на който да ми изпрати своите снимки Съвпадение, нали? Скоро получих неговите снимки както и на неговото семейство. Цялата история на Татяна можеш да прочетеш тук: Моята Любовна история

No comments: