Sunday, January 20, 2013

Една нова любовна история


Йоданка и Йорг Шафер

Здравейте на всички от Велида ! Трябва да се разделим, но поводът е много приятен и радостен за мен , а за Вас това е още едно признание за отличната Ви работа , за успеха на Вашето начинание , за доверието което заслужихте ! На 20 Април ще празнуваме 1 година от сключването на брака между мен и човека, с който за първи път в живота си приех без чувството, че правя компромиси със себе си . И двамата се чувстваме много щастливи, че се открихме, което дължим на Вас. Именно тук , във Велида разглеждайки профилите попаднах на неговия профил. Гледах снимката и си мислех, че винаги съм искала точно това .Чертите и излъчването му ме караха да го приема като близък и желан човек - сродна душа. Знам, че конкуренцията е голяма в сайтовете, а аз съвсем не съм от нахъсаните и не очаквах, че ще се спре на моя профил. Бях пратила някаква картичка и... до там...Нямаше отговор ала не можех да пропусна да му се полюбувам отваряйки профила му всеки път когато влизах в сайта. Понякога разглеждах и други мъже, но явно само за да се убедя, че нищо друго не ме привлича. Когато след 4-5 месеца Йорг ми писа , помислих че е грешка. Писах и аз...После си разменихме емейлите и вече не се разделихме...
Благодаря Ви за предоставената възможност ! Благодаря Ви за подкрепата, която ми оказвахте ! Благодаря Ви, че Ви има !

Щастлив път и късмет на Вас и на хората, които Ви се доверяват ! Поздрави от нас : Йоданка и Йорг Шафер .

Dating and Marriage Agency Velida

No comments: